Donken

Var och snokade runt lite på internet och hittade en tråd om vem som hade ätit på mcdonalds i flest länder. Så jag börja tänka efter på hur många jag hade klarat av själv och kom fram till att det inte var så många, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, England, Italien, Bulgarien, Spanien, Thailand, Usa.

Funderar på om det är möjligt att utöka mina länder med 3 nya nästa år? Tror jag ska ha det som nyårslöfte, man kan ju åka tåg till Norge för 24 kronor och jag har 50 norska kronor så ska nog ta och utnyttja det, ska bara hitta någon som vill följa med mig först. Sen ska vi ju på klassresa också, så jag hade nog klarat det om det inte vore för att Kina blev inställt.

Donken i Tyskland                                                     Donken Finland

Nog snackat om det ska nog ta och sova nu, för imorgon ska jag först upp och baka lussebullar (eller vem vet det kanske blir sälar igen) och sen ska jag till mormor och baka världensgodaste limpa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0