Dagen D

Den stora paltdagen är här. Så jag hoppas att de som tycker om palt inte har ätit på flera dagar så att de får i sig många palt, de måste ju passa på eftersom det inte inträffar speciellt mång gånger per år.

Hade en fundering förut på att jag skulle gå ner på stan och köpa mig en svartperuk men jag orkar inte. Är Simpsons på tv nu så får bli det istället. Funderar på om jag ska ta och boka en klipptid snart, fast jag måste nog spara pengarna till jul, har inte haft så här lite på mitt konto på evigheter tror jag, vet inte vart pengarna tar vägen heller.


Kommentarer
fabbopelle

Jag gjorde det fatala nybörjarmisstaget att jag fikade imorse. Så i vinnarcirkeln kommer inte jag att stå efter paltloppet.

2008-11-23 @ 14:32:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0