Stockholms skabbigaste Subway

Joss hade med sig stor plånboken till Stockholm, funderade på om hon hade rånat en bank. Hon shoppade en massa fina saker. Själv köpte jag 2 tröjor, en mössa, 2 par skor, ett armband och en födelsedagspresent till mamma, sen käkade vi på Sveriges skabbigaste subway tror vi, den på kungsgatan. Vi kom in och tänkte vart fan beställer man? Sen kom det ut en kille och vi sa vad vi skulle ha, dock fick han fråga om några gånger för han kom inte ihåg. Resten får ni läsa nedan.

- Ska ni hade varma?
- Ja
- Just ja vi har slut ost
- Jaha? men det gör nog inget
- Jo det gör det, osten gör mackan
- Vi ser ut som frågetecken och jag får fram typ på subway hemma
- Hemma, hemma i Norge eller?
- Näe i Sundsvall
- Jaha, känner ni Denise från Tunisien, Sundsvall är väl en liten stad alla känner alla?
- Näe, jag tänker vilket jävla pucko, aldrig varit norr om lapplandsväsby
- Dressing?
- Aaa, vitlök =)
- Vitlök, vi har ingen vitlök, men det här är typ samma
- Aa men ta den då.

Sen var det tyst ett tag och när vi skulle betala så säger han:
- Ni får lite rabatt eftersom vi inte har någon ost, nått att dricka?
- Aa
Tyst ett tag vi väntar på att han ska säga vilken, för det stod flera sortes muggar där.
- Vilka muggar är det?
-
Bestäm själv, vi är i Stockholm nu, där tar man bara.
- Jaha tänker jag och Joss och tar den största muggen.


Dressingen smakade inte ett dugg vitlök och vi fick ingen kaka. Näe tacka vet jag Subway hemma i Sundsvall =)



Kommentarer
fabbo pelle

Fjollträskare är ett underligt folkslag!!

2008-03-05 @ 17:06:58
Anonym

TYPISKT DJURGÅRDARE! BARA LEVA PÅ GAMLA MERITER ;)

2008-03-05 @ 18:48:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0