Sportlovet är slut för detta år =(

Känns som om det är måndag idag, men det är det inte vilken tur. Bara 3 dagar  kvar till helg, känns mycket skönt, ännu skönare med 6 skoldagar kvar till påsklov. Och detta säger jag efter att ha gått 1 dag i skolan efter sportlovet. Imorrn fyller mamma år, 40 närmare bestämt, och när hon fyller år betyder det bara att det är 1 vecka kvar tills jag fyller år och påsklov i år =)

Sitter och väntar på att pappas telefon ska ringa och att de säger att min väska har nu kommit till midlanda. Dock har jag börjat tvivla på att den ska komma idag, så får väl gå i de hemska jeansen jag hittade imorrn också. Ska väl ta och plugga lite matte nu har prov imorgon, för halv åtta då blir det att kolla på hockey och sen så är det fotboll också Liverpool spelar ju =) Så ikväll håller vi tummarna för Liverpool och Modo.

Bye bye ät inte äppelpaj


Kommentarer
Anna Leijon

Nja, fast Decibel var nog mest okej av namnen i listan dock ;)

2008-03-11 @ 18:58:02
URL: http://leijon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0