Jag ser det snöar jag ser det snöar, det var ju förjävligt

Idag skulle jag och pappa börja städa hade vi tänkt, men vi sköt upp det tills imorrn för vi kom att om vi städade idag så skulle det nog vara stökigt imorgon igen. Vi har även varit på stan och kollat på present till Charlie, men vi gick bet, så jag får väl rita en teckning till han eller något.

När vi kom hem så tänkte vi kolla på Skellefteå - Luleå men då var matchen uppskjuten pga att brandlarmet hade gått, så vi fortsatte bläddra vidare och då såg vi att Djurgården - Brynäs var inställd för då hade någon vaktmästare borrat hål i kylanläggningen. Så vi tittar på Frölunda - HV71 i hopp om att Luleåmatchen ska börja snart.

Det snöar ute, blää för snön, vi vill ju ha sommar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0