Hola from Madrid

Igar var vi som sagt pa Real Madrid - Espanyol. Real vann ju saklar =) Var hur stort som helst, vi satt nere vid planen och ibland var det nara att bollen kom till oss, hade ju varit grymt om den gjort det. Idag har vi gatt runt pa santiago bernabèu och kollat, var som sagt en grym arena. Knàppte en massa bilder sa bilder kommer nar jag kommer hem.

Ska val snart ga och lagga oss vi ska upp tidigt imorrn for att ta flyget till Barcelona och sedan hem till Sverige igen. Blev jatte glad igar nar vi klev av planet, det kom ett sms fran Joss dar det stod att jag kunde andas ut for Lule behovde inte kvala, gud sa glad jag blev.

De kor som nagra galningar har i iaf sa jag ar glad att jag inte ska ovningskora har, och de parkerar mitt i gatan och tutar som nagra galningar. Vi har forresten akt spansktunnelbana idag, gick valdigt smidigt.



Kommentarer
Mamma

Vi får väl ta och bila dit när du fått körkort, då är det inte övningskörning längre...... ;oP

2008-03-10 @ 06:57:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0