Grillat när det är som godast

Ikväll så har vi varit uppe i Indal och käkat, gott som alltid =) Grillat, även att jag och Carro gick och pratade om hur gott det skulle vara med grillat. Vi var även ute och gick med Diza och jag blev jätterädd för mamma nästan hoppade åt sidan och jag såg bara nåt som låg på backen (då vi var inne i skogen och gick i det kolsvartamörkret) jag tror att det är en älg eller ett lik så jag ger väl ifrån mig nåt skrik, sen så gick jag och var rädd hela vägen tillbaka.


Kommentarer
carro

vilken tur du hade då :D:D

2008-03-22 @ 12:19:45
Moster

Vill bara förtydliga att älgen eller liket var våran lilla söta hund Diza, mankhöjd ca 35-40 cm. Stadsbarn!!!!!!

2008-03-25 @ 09:02:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0