Göteborg

Nu är jag hemma från Götet igen, har en massa bilder som jag ska ta och ladda över till datorn, eller om jag väntar med det. Dock är det inga seriösa bilder, fast det är det väl aldrig?

Vad gjorde vi i Göteborg då? Den frågan ställde jag mig själv nyss och kom fram till följande. Vi kom ner till ett snöande Göteborg vi checkade in och la oss på rummet ett tag sen gick vi ut på stan och käkade och sen så gick vi på bio och sen hem och sov.

På onsdagen så gick vi på stan men Vicki tröttnade snabbt och gick hem. Jag och Sara gick en sväng och hittade många konstiga affärer men vi köpte ingenting utan gick hem och la oss och vila ett tag och sen så gjorde vi i ordning oss för att gå ut, men det hela slutade med att vi bara kom till hotellbaren där vi kollade på fotbollen.

Torsdagen började med att Sara höll på att riva sängen men sen så somnade vi om igen och sov tills klockan ringde då vi efter mycke om och men började packa ihop och sen så checkade vi ut och låste in väskorna på järnvägsstationen och gick sen på stan. Jag tog en prommenad och hittade subway, det var en bit att gå men nu vet jag ju vart det är, och om man vill så kan man faktiskt ta spårvagnen om man känner för det.

Klockan 18:42 så rullade tåget ut från perrongen mot Stockholm, i Stockholm käkade vi och sen satte vi oss på tåget hem, och på det tåget så satt jag och läste teori ända till Söderhamn, värt att påpeka att vi åkte loktåg, så det tar längretid än X2000.

Vi kom hem i natt vid 4 och kom i säng vid 5 och klockan 9 kommer mamma och väcker mig, men jag orkade inte ens öppna ögonen så jag lyfte bara på foten och somnade om och tvingade upp mig vid halv 11 istället och då klädde jag på mig och gick ner på stan med mamma.

Ikväll så kommer Lindbergs hit och ska äta, vet inte vad det blir för något, men en gissning är VITLÖK. Lär nog bli hockey också om jag känner Joss rätt?


Kommentarer
joss

VITLÖK

2008-03-28 @ 16:39:22
URL: http://jossifin.blogg.se
joss

du känner nog mej rätt :p

2008-03-28 @ 16:39:42
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0