Brumm brumm

Idag har jag övningskört, hon sa att hon ville åka till okq8 men att jag fick bestämma vägen, och sen så fortsatte hon att säga olika mål, och sedan parkera på målen och en massa sånna saker, så backa är jag en jävel på nu. Sen skulle jag köra efter skyltar, vilket inte var lätt eftersom man vet vart allt ligger, men jag skulle spela dum turist. Allt gick bra förutom att en lastbil höll på att preja oss av vägen och då jävlar tände Ingela till, fick avsluta allt med att fickparkera, vilket faktiskt gick bra, haha vred på ratten åt rätt håll.

Mamma har börjat sin resa hemmåt, fick sms förut och då satt hon i taxin påväg på flygplatsen som låg 3 timmar bort eller något sånt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0