Anmäld

Inatt så anmälde jag mig till att ge blod, liksom varför ska jag inte göra det? Jag är inte spruträdd men jag tror jag är frisk och det är blodbrist så då kan man lika gärna göra det. Imorse så väckte mamma mig jättetidigt typ vid 9 så då var jag upp och letade påskägg :P

Sen så fixade jag mig i ordning och vi åkte ut till birsta, gick där en sväng sen for vi hem med mamma och farmor och åkte ut till stugan. I stugan så träffade vi de nya grannarna från Stockholm, de verkade trevliga och de skulle vara där mycket i sommar sa de så det är bra.

Strax innan vi hade frysit till isbitar så åkte vi tillbaka till farmor och farfar och käkade där med hela släkten och fick väldigt bra påskpresenter =) tacktack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0