Stockholm

Nu är jag äntligen hemma efter en långtripp i Sverige och Tyskland. Var som sagt i Stockholm med Carro de senaste dagarna. Vi har gått en jävla massa och shoppat en hel del, så nu är jag fattig, eller inte, fick ju min första lön nu, den mindre av de, så nästa blir förhoppningsvis större =)

Imorse när vi skulle åka hem så satt vi på centralen och väntade på tåget, jag var bergsäker på att vi skulle åka loktåg, men när tåget kommer så ser jag att det är en x40 =) så då blev jag glad och min dag var helt perfekt, ända tills jag fick höra om en blåjävla bil.

Efter att jag deppat ihop totalt efter den där blåabilen så fick Håkan och någon mer hjälpa mig igenom den svåra tiden, så jag lyckades väl bli lite mindre upprörd över skiten. Efter att jag deppat ihop än en gång så lyckades jag ta mod till mig och följa med ut till stugan och där är jag kvar nu.

Allt är as tråkigt just nu finns ingenting att göra! Så deppar nog ihop snart igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0