Sommar och sol och jag är instängd i ett förråd

Grattis Lisa =)

Som sagt vart var jag just ja gatufesten ikväll, det är kvällen som man sett framemot länge nu. Veckan eller kanske borde säga helgen som Sundsvall lever. Hoppas det blir roligt, men det blir det säkert brukar bli det med de som jag umgås med :P

När jag var in till Sofie så satt hon och pluggade teori dvs att sommarjobbar man på metso så har man inte så mycket att göra. Fick även erbjudande om att jobba den 30 augusti på metsos familjedag och jag tror att jag ska göra det för det är 1,5 gånger pengarna man tjänar :P Och pengar är som sagt aldrig fel =)

Förövrigt så har paternosterverken krånglat som satan idag så vi har inte haft fullt möjlighet att jobba. De är två snubbar här nu och lagar den och läser över min axel. Men det var nog för att det var strömavbrott här inatt. Nu är det så jävla varmt så jag står snart inte ut längre. Bara 45 min kvar till fika och efter det brukar det vara lugnt, om det nu kan bli lugnare än så här?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0