Sista måltiden

Nu har jag klivit upp onödigt tidigt för sista gången, iallafall för att gå till jobbet den här veckan, ska ju upp imorgon också men inte till jobbet. Nu är det dags för lunch, den sista måltiden det lät lite väl dramatiskt men det är ju det. Sen har vi bara en lång fikarast kvar =) den kommer nog bli väldigt lång idag känner jag på mig ifall vi ska hinna äta av alla sorters kakor.  

Har lite stressigt idag efter jobbet har jag kommit fram till för jag ska ut till stugan och äta och sen hem för att packa, kankse dags att börja med det eftersom vi åker om mindre än 24 timmar. Och sen ska jag hinna byta om och träffa Joss och Anna vid typ 19.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0