Radio

Jag skulle behöva åka hem idag och hämta en sak och sen tvätta lite, men varför tänkte jag inte på det igår? Hur som helst så ser jag framemot imorgon för då slutar jag och sen ska vi ut och tydligen så åker vi tidigt på lördagmorgon och inte klockan 7 som pappa sa, jag tycker vi kan åka när jag kommer hem från krogen :P

Så slipper jag lägga mig och sova i någon timme för att sen vakna och vara på dåligt humör, bättre att slagga direkt i bilen =) sådärför skulle jag behöva packa någon gång, får tvätta och packa samtidigt imorgon hur det nu ska gå.

Kan berätta för er att jag har lyckats erövra den enda sköna stolen som finns här i förrådet och en dator, hehe vad sägs om det?  så nu vågar jag inte resa mig. Nu är det håkan på radion =) Vi har ju lyckas byta kanal nu det tog nästa bara 6 veckor.



Kommentarer
Lisa

Ni bara åker iväg från mig :O

2008-07-17 @ 10:45:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0