Garlic

Mums jag och Sofie var och käkade på kebaben på lunchen och satan vilken god vitlökssås de har =) skulle bara kunna äta den. Jag och Sofie kom fram till att kebab ser inte gott ut och att vi nog är de enda som inte har ätit kebab.

Nu är det bara en timme kvar tills vi slutar och då ska jag duscha för jag orkade det inte imorse och sen ska jag åka och lämna igen tapetekatalogen, Sofie tyckte tapeten vara fin =)  och posta en grej sen hade jag tänkt göra något mer men kommer inte ihåg det just nu.

Väntar på att Angelica ska ringa så att hon kan hämpa möhoppegrejerna så jag slipper ha de liggande i bilen, tar så mycket plats och fiestan är inte stor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0