E4 norr

Just nu så sitter jag i bilen på E4:an mellan Gränna och Linköping.

Idag så har vi som sagt varit i Tyskland och sen på vägen till hotellet i Linköping så stannade vi i Gränna och hälsade på Tångrings för de stod med husvagnen där. Har typ 6 mil kvar till Linköping nu och jag är ganska så jävla less på att åka bil vill jag bara tala om. Så imorgon överger jag bilen och tar tåget till Stockholm och Carro =)

Datorn får följa med mamma och pappa hem till Sundsvall så blir ingen blogg förns på fredag, för jag tror vi kommer hem då. Vill som sagt hem till min säng så jag kan få sova en hel natt i en skön säng, får se hur sängen är inatt när vi kommer fram till hotellet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0