Banan

Nu har jag försökt kolla upp det där med att tona rutorna men de sidor som det verkar stå något vettigt på kan man inte kolla på eftersom metso har spärrat de. Pappa kom hit med några bananer så jag överlevde min hunger, så nu har jag två bananer kvar tills imorgon då jag också hade tänkt cykla om inte benen eller arsle säger emot.

Nu är det bara en timme kvar till lunch och förhoppningsvis så kommer det lite plock efter =) men det lär ju inte vara mycket att hänga i julgran, måste gå bort till Sofie och fråga hur det gick för henne igår.


Kommentarer
Sanna

Ha en bra dag :) Njut av solen nu när den väl är framme ;D

2008-07-10 @ 10:22:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Masculine

Ta en titt in på den splitternya bloggen och lämna en kommentar om ditt tycke. Tack på förhand.



www.Masculine.blogg.se

2008-07-10 @ 10:32:27
URL: http://masculine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0