Alnöbron

Igårkväll så somnade jag två timmar  på soffan och sen var jag lite trevlig och gick sedan och la mig och sov till 5 imorse då klockan ringde, då tog jag cykeln och cyklade till jobbet, gick fortare än vad jag trodde men alnöbron var lika hemsk som jag förväntat mig.

Dock så kom jag inte upp på 2:an så jag fick cykla på 1:an helatiden och bara växla mellan de bakreväxlarna, får se om det funkar när jag ska hem eller om jag blir lika tokig då. Man vill ju ha 3:an i när man kör nerför grönvikenbackarna för satan vad det går då :P Nu så har jag gjort allt som ska vara gjort innan lunch så nu är det chill som gäller. Bara en halvtimme kvar till fika så den tiden kommer nog att  gå fort.


Kommentarer
Sanna

Ha en bra dag :)

2008-07-10 @ 08:54:28
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0