En död hals

Imorse när jag vaknade så hade jag ännu ondare i halsen än igår, och just i denna skrivande stund så gör det ondare än vad det har gjort hittills, fryser som ett as också, ska gå och hämta filten och sova lite i soffan ett tag tror jag. För övrigt så måste man ta i som ett as för att kunna använda mellanslag på min dator.

Idag på skolan så tog vi vårt blodsocker, jag hade 4.2 och Joss hade 4,4 tror jag, det betyder att vi låg väldigt bra till. Fick även igen våra prov, haha fick mvg och jag hade typ pluggat 8 min eller kanske 16 om man räknar med när jag satt med boken i knä men hade datorn över.

Idag så kom tågbiljetterna till Göteborg iaf, så nu ligger de hemma och väntar på att vi ska åka


Kommentarer
joss

svar: nej, den räknar bara en gång på varje "person" per dag. det spelar ingen roll hur många gånger du går in här så står det ändå bara 1.

2008-01-08 @ 19:27:42
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0