Vad jag vill ha när jag fyller 18

Det här kommer låta som att jag är bortskämd och har allt jag vill ha, och ja det har jag väl nästan allt jag vill ha. Fick ju allt i julklapp utom laptop skin. Kommer inte på några andra prylar jag behöver utan det är mest småsaker och pengar för det kan man aldrig få för mycket av man har alltid för lite.

  • Pengar
  • Presentkort
  • Laptop skin 17" (I någon fin färg/mönster så att datorn blir lite roligare)
  • OSIS Dust It
  • Körkort (Gärna i flingpaketet)
  • Halsband (snygga inte dyra som man inte vågar använda)
  • Smått och gott som jag kan behöva


Kommentarer
Cecilia

Titta på www.happylaptop.se! Jättefina skins :)

2008-03-23 @ 18:26:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0