Supergris

Imorse så gick jag till skolan, kan säga att jag var blöt om fötterna när jag kom fram. Sen så var Roy borta så vi hade Rått-Ivar istället. Ikväll så ska jag väl plugga fysik kanske, väldigt roligt om jag får säga det själv, INTE. Finns ju roligare saker att göra när man är ensam hemma, typ måla om eller riva hela stället. Ska packa också innan jag går och lägger mig, gäller bara att komma ihåg att ta med mig idrottskläder tills på fredag.

Tjoohoo snart är det helg och det betyder sportlov, synd att fysikprovet skulle komma den här veckan, annars hade det varit en lugn och skön vecka, typ som förra fast ändå inte. Nu ska jag öppna fysikboken så att det ser ut som att jag gör nåt ifall någon skulle komma förbi.


Kommentarer
joss

haha rått-ivar xD

2008-02-27 @ 17:07:14
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0