Snapsvisa

Min kväll har varit väldigt tråkig. Höjdpunkten var när Vicki ringde och behövde ha hjälp att få igång Simones internet, men jag tror inte att de lyckades få igång det med min hjälp, men de klarade det säkert själva. Ska snart ta och packa men först ska jag kolla på tv, onsdagar är verkligen tvkvällar. Nu ringer pappa bäst jag svarar så att han inte tror att jag hittar på en massa bus, för det vore ju inte bra.

Imorrn så har jag bara två lektioner med Biggan, så skulle ju inte sitta helt fel om hon var sjuk :P Kommer inte bli så många bloggar imorrn för då är jag inte hemma, måste plugga inför fysikprovet också =/ Jag vill också vara en nörd som börjar plugga flera dagar innan provet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0