Racerförare

Imorse så började vi tidigt nämligen 8:25 med medicinsk grundkurs, vi gjorde inte så mycket dvs inget ansträngande. Sen så skulle vi ha drama men efter 25 min så fick vi reda på att Jennie inte var där, så då gick vi och snackade med Biggan så vi fick skippa matten. Så jag slutade 9:45 idag.

Hade körlektion kvart i 4, var ju kul och köra igen, hehe nästan 3 månader sen sist, men Ingela sa att jag hade blivit mkt bättre, så det skulle nog räcka med 5 lektioner till, sen skulle jag vara redo för alla prov, uscha. Jag sa att mitt mål var att ha körkort innan sommaren då skrattade hon bara och sa, ja Jessica om du verkligen vill ha körkort så har du det i in hand i slutet av mars början på april. Då tänkte jag nej jävlar det vill jag inte, jag kan ju inte köra bil =/ Tänker inte stressa med det iaf, utan mitt mål är fortfarande att ha det till sommaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0