Motorcyklar är ett bättre vårtecken än en tussilago

Idag så bestämde jag och pappa att vi skulle gå på fotboll, men först så skulle jag på stan och se om jag hittade någonting. Det gjorde jag inte och det blåste så jävligt så vi sket i fotbollen. Vi åkte på city gross och handlade och sen så åkte vi till pappas jobb så han fick spola av lillfiestan så han slapp vara smutsig. Sen så åkte vi hem och på motorvägen så ser vi pappas gamla motorcykel, då blev jag så glad och tänkte å herregud nu är det vår. Vi såg även två mopeder, så nu äre bara  hoppas att det inte kommer någon mer snö och att våren verkligen är påväg.

Nu ska jag fixa frukost åt mig, lunch åt pappa och sen ska vi se på hockey I guess, och ikväll bär det av mot östanskär. Såg förresten Juno inatt och den är helt klart sevärd, bara så att ni vet.


Kommentarer
mamma

Låter bra med vårtecken, fast det är nog lite tidigt att ropa hej än.(men jag håller tummarna att det är så)

2008-02-23 @ 14:52:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0