miércoles

Efter skolan idag var jag och Joss på stan, jag köpte hårsnoddar och Joss en scarves och sen så gick vi till körskolan så att hon kunde boka om sina lektioner. När hon hade fått de och min hjärna kopplat så insåg jag att vi ska ut och köra samtidigt, hoppas det inte är på samma ställe bara.

När jag kom hem så kollade jag på biologin färglade den i fina färger, så det är bäst att roy har solglasögon på sig när han läser den för annars kommer han att bli bländad. Sen så började jag baka för jag och Joss kom på att vi ska ha med oss sju sortes kakor till friluftsdagen imorgon, så jag ska bara kolakaka, cookies och kanelkaka råkade det också bli och Joss ska göra negerbollar och kanske nå mer? och Olivia ska baka muffins.

Nu ska jag spela yatzy mot Joss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0