Medvetslös? ring mig

Jag har insett att man har lärt sig ganska mycket av medicinsk grundkurs, även om man inte tror det så ligger det i bakhuvudet och om man skulle behöva använda sina kunskaper så kan man nog plocka fram de. Men man får väl hoppas att man aldrig behöver använda något av det man har lärt sig. Appropå medicinsk grundkurs så måste jag göra de där jäkla uppgifterna men jag har boken på skolan, bra jobbat.!

Konstigt nog så tycker jag ju att den kursen är ganska rolig :S betyder det att jag borde satsa på ett arbete inom sjukvården? Men jag vill ju tjäna mycket pengar och det gör man inte som sjuksköterska eller undersköterska och läkare vill jag inte bli de har inge kontakt med patienterna och är typ stroppiga. Jag skulle nog ha gått omvårdnad ändå.


Kommentarer
viktoria

Ja, du valde fel linje ;) Tänk på att som sjuksköterska tjänar du mer än undersköterska.. det är en rätt stor skillnad mellan faktiskt. Sattsa på att bli syrra :)

2008-02-08 @ 23:12:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0