Lyxliv, badar i champange och sätter sprätt på miljonerna

Nog för att jag och Joss är känd i stan och har en massa pengar och lever lyxliv osv, så kan vi faktiskt träffa på några riktiga galningar ibland, som idag på stan, så vare en som höll på att gå rätt in i oss, han hade värsta mördarblicken och jag var beredd att slå han med datorn, så det hela slutade med att jag och joss fick gå åt var sitt håll och Joss höll på att kissa på sig, liksom vart är världen påväg asså? Sen så när vi stod vi kulturmagasninet och väntade på limosinen så kom det ännu en skum gubbe så Joss hon började dansa runt för hon ville inte ha ryggen mot honom.

För övrigt så gillar jag inte att körlektion går ut över skoltiden, för det får den inte göra enligt en lärare utan man måste söka ledigt.


Kommentarer
Anonym

"så vare en som höll på att gå rätt in i oss, så det hela slutade med att jag och joss fick gå åt var sitt håll". DET LÄT INTE ENS HÄLFTEN SÅ HEMSKT SOM DET VAR! shiiiiet, höll på att dö

2008-02-12 @ 18:06:28
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0