Förvirrad

Just nu är jag förvirrad, har suttit och kollat lite i katalogerna som vi fick på nolia, och jag blir ju inte klokare direkt. Men jag såg att det är lika lång utbildning på läkare och civilingenjör. Det tyckte jag kändes länge för man är nästan 30 innan man är klar, iof så har man ju praktik men ändå. För jag har ju sagt att jag inte tänker bli läkare för man blir aldrig färdig. Jag kommer nog sluta i kassan på ica.

Om jag skulle välja idag vad jag ska jobba med framöver så skulle det bli sjuksköterska. Men helst så tror jag att jag vill ha något kontorsjobb, men jag vet inte vad jag skulle vilja göra men men, vem vet jag kanske slutar på metso som resten av släkten.



Kommentarer
Lia Florenz

du slutar där du vill :D

2008-02-19 @ 13:23:17
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Linda

det e jobbigt det där o veta vad man vill bli in the future.

2008-02-19 @ 13:25:15
URL: http://ndail.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0