Blod svett och tårar

Ikväll blir det en lugn hemmakväll framför TV:n iaf med far min. Lär väl bli hockey halv 7 fast jag får ju inte se den men det tänker jag göra ändå och sen ska jag se på se upp för dårarna. Var tänkt att vi (inte pappa)skulle hitta på nåt typ vara hemma hos oss, men eftersom jag fick veta att joss inte kunde när jag läste hennes blogg så blev det ingen! Så då hade jag kört iväg pappa i onödan, men ack så glad han blev när han fick komma hem igen eftersom han hade Jobbat hela dagen.

För övrigt så är jag less på att vi ska vara här varenda gång, era föräldrar får väl offra sig någon gång? Bara för att mina föräldrar är världens snällaste och alltid ställer upp och flyttar på sig. Nu får det vara slut på det, mamma och pappa ni får bli lite mer som .... fast ändå inte då blir jag rädd och flyttar hemifrån.

Vaddå vet inte? Du har ju för fan gjort den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0