Svamp

Idag har jag varit i Indal på fotboll, de mötte kuben behöver jag säga hur det gick eller kan ni lista ut det själv eftersom det var just kuben de mötte? Indal vann såklart med 3-0, det var första seriematchen i 11-manna, sämst på plan var domare Bosse Kull han kom ut ur mittcirkeln två gånger men mer var det nog inte.

Ikväll så har jag varit ute och gått med Carro =) vi surrade en massa och kom fram till att vi ska och träna imorrn, jag är jävligt pepp nu men får se hur det blir imorrn, försöker få med mig Vicki också, kan ju hoppas att det går =)


Kommentarer
Ulrica

Killen som Charlie "skottade" på går med gipsad arm idag och 14 dagar framåt. Spricka

2008-08-25 @ 20:36:28
Jessica

Ojj då! Äh det var nog inte så farligt, han spelar med kuben så han är överkänslig, de gillar att klaga på skador där.

2008-08-25 @ 20:40:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0