Städmani?

Vad har jag gjort ikväll, kollat på film superheromovie, den var ju inte bra om man säger så. Hämtat Vicki och Sara, spejat på Saras brandman, han vände sig dock när vi åkte förbi så det gick inte så bra för oss. Sen har jag städat vilket jag hållit på med ganska länge nu, bäddat sängen men nya sängkläder och efter jag gjort det så blev jag slö så jag la mig på sängen med datorn så nu vet jag inte om jag orkar börja städa igen.

Imorrn eller senare idag är det match som gäller, klockan tolv närmare bestämt på Indals IP, har aldrig sett grabbarna spela 11-manna så det kan bli kul att se, roligast är att de möter kuben också, men det är ju synd att de ínte spelar på kuben hade varit närmare då om man säger så.



Kommentarer
fabbopelle

Hmmm den där bilden ser bekant ut, de två ostkrokarna sitter en våning ner och tuggar ikväll också ;-)

2008-08-24 @ 22:16:28
Jessica

Hahah :P

2008-08-24 @ 23:06:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0