Skona tvättmedel

Idag så har jag varit hem och tvättat, kände att det började tryta på kläder så åkte hem och gjorde det, sen fick jag hjälp med att tanka bilen, eller hjälp och hjälp. Sen träffade jag Lisa och Victor på stan, Lisa hade klippt sig =) Efter en väldigt kort stund så styrde jag den asblåa bilen ut mot stugan igen där jag varit sen dess förutom en liten sväng in till wii.

Imorgon så ska jag jobba, eller jobba och jobba jag ska på möte, visste inte ens vilken tid det var med det hade någon annan koll på som tur var =) Uscha imorgon är det match igen känner mig nollpeppad, helst när vi inte är nå folk.


Kommentarer
Anonym

match (Y)

2008-08-12 @ 21:50:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0