Rosa lampa

Idag har jag byggt ihop en byrå som var väldigt tung att bära upp. Igårnatt så målade vi min röda vägg svart, så nu står den nya byrån framför den svarta väggen med en fin rosa lampa på. Dock är det de enda som ser normalt ut inne i mitt rum för resten ser ut som ett kaos, och ja det är faktiskt kaos men det ska jag fixa imorgon hade jag tänkt och sen så kankse vi går på projektet på balkongen också får se hur det blir med det.

Kanske kommer bild imorgon ifall någon är intresserad av hur det ser ut, måste hitta kabeln till mobilen för jag tror jag råkade städa bort den förut. Ligger och kollar på handboll nu, Sverige spelar ju, dock ganska ointressant om man får säga så, tacka vet jag fotboll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0