Peppa!!

Håller på och peppar för match nu, känns som om det kommer bli tungt idag för jag känner mig inte så peppad och sen så är vi typ inga avbytare heller men det ska nog kanske funka. Har nyss vänt upp och ner på lägenheten för jag kunde inte hitta matchtröjan, tills jag kom på att Jennie har alla eftersom de skulle in på tryck, dock så var det stängt eller något så det blev inget.

Har varit och hämtat nybilen nu och Jörgen sa när jag kom, fan jag som trodde jag skulle slippa dig idag, men sen skrattade han. Jag hittade inget fel idag så han var nog lugn. Känns ju bra att vi har två bilar och jag har inte kört någon av de.

Nä nu ska jag hitta benskydden och byta om och börja peppa på allvar, måste hitta någon musik först.



Kommentarer
Anonym

Du får väl ut och köra då???

2008-08-05 @ 07:06:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0