Morfin

Matchen idag gick inte som väntat. Vi var bara 2 avbytare och det var jobbigt som fan och det blev inte bättre av att Linda fick knä ur led ganska tidigt av matchen heller. Tror att alla blev lite chockad efter det men vi spelade klart matchen och förlorade med 1-0 de gjorde målet då hennes knä gick.

Nu har jag sett ett knä ur led och det såg faktiskt inte så hemskt ut som jag trodde, trodde det skulle se äckligt ut men det gjorde det inte. Ambulansen tog långtid på sig att komma dit tog 22 min från det vi ringde tills de kom. Vi fick köra hem hennes bil, så det blev en liten omväg till stugan men men.

Nu är det match på onsdag igen men vi måste ragga spelare innan dess, kan dock bli svårt det gäller att spela våra kort rätt, jag har fått tag i en iallafall så det är ju bra, men eftersom 3 st försvinner så kan det behövas fler.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0