Min sköna

Inatt ska jag äntligen få sova i min säng, har inte gjort det sen innan vi åkte till Tyskland, för den där timmen igår på dan räknas inte. Sover som sagt hemma inatt så hoppas att det inte börjar åska eller något för då vågar jag nog inte vara kvar =/ feg jag vet.

Imorgon ska jag spela match igen, känner mig inte iform om man säger så,men det ska nog hinna gå till sig förhoppningsvis, sen så ska vi ju hämta ficusen också. Jag skulle vilja städa härhemma nu men det går inte eftersom jag inte kan ställa grejerna någonstans, men ska ta en riktig storstädning snart så fort köket blir klart men vi kan ju få vänta i flera veckor till innan bänkskivan kommer.

Nu så tror jag att jag ska kolla på några avsnitt av project runway eller så blir det en film. Just ja jag är ju så smart nu när jag är hemma och har kameran här vart har jag kabeln då? Jo i stugan, bra tänkt igen Jessica.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0