Home sweet home

Vet ni vad det bästa med att sova hemma är? Närheten till toan, sen så är ju sängen as skön också. Men iallafall det är så jobbigt när man ligger i stugan och är kissnödig för man vet att man måste gå ut och de är kallt och det kan finnas älgar eller andra hemska djur på vägen. Då håller man sig hellre men man vaknar likförbannat mitt inatten och är så kissnödig så man håller på att dö. Hemma är det bara att kravla sig ur sängen öppna dörren och ta 4 steg till vänster sen är man där.
 
Jag har börjat tappa mina lösnaglar nu, de höll nästan hela sommarlovet, och jag har faktiskt riktigt långa naglar under =) gäller bara att jag kan hålla de här nu, för de var ju faktiskt ett nyårslöfte jag hade.



Kommentarer
Ulrica

Kan även ligga lik ute :)

2008-08-20 @ 16:21:46
Jessica

Haha precis och de vill man inte se, för då kanske jag väcker hela grönviken.

2008-08-20 @ 19:40:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0