Grattis

Vill börja dagens blogg med att säga grattis till Sofie J  och Victor som klarade körkortet idag =) hörde även rykten om att Jonte klarade det också, så grattis till er =)



Var till tandläkaren imorse och jag hade så fina tänder sa hon =O hon måste ha varit blind eller nybörjare. Inga hål iallafall men de har blivit modern hos tandläkarn för nu fick man anmäla sig att man var där via en dator, dock var det ingen som förstod sig på den där apparaten som en tant sa, förutom jag.

Ikväll spelar giffarna mot hammarby och jag tror på förlust faktiskt för giffarna, jag menar de är ju ganska vana att förlora. Köpte förresten en coca cola light med vitaminer idag, måste ta och testa den snart.



Kommentarer
Nettan

Dina förfäder har gjort nåt fel vid tillverkningen av sina söner, den årgången jag har låter lika illa som din. Stackars oss!!!

2008-08-11 @ 20:56:31
Jessica

Hahah jaa, men pappa låter hiskerligt mkt nu när han är sjuk, tror ibland att hela lillis ska rasa.

2008-08-11 @ 21:04:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0