Femtio

Match idag, jag skulle ju inte spela så mycket men det blev ganska mycket ändå, när jag väl kom in i det så orkade jag inte byta, men det var nog ingen som var ledsen för det för alla vägrar spela mittback. Vi vann iallafall med 3-2, vi låg under med 1-2 när det var 7 minuter kvar men då klippte Sofia in den efter lite flipper, och sen så fick Carro på ett jävla träff och bollen dök precis under ribban och målvakten stod och sov.

Har nyss plockat bort de blåa på skåpen så ska be pappa skruva fast bänkskivan sen så jag kan plocka in i "skafferiet" eller vad man nu ska kalla det. Kollar på Sverige matchen nu och jag diggar tröjorna de hade för 50 år sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0