Bowling

Igår så var jag, Vicor, Lisa och Emil och bowlade, tycker vi inte behöver säga så mycket mer än så. Annars har jag städat en massa här hemma, har tömt fem flyttkartonger så det börjar närma sig =) dock blir det väl inte riktigt klart förns om en vecka tidigast beror på när bänkskivan kommer.

Sen så har jag kommit på en massa nyaidéer idag, bland annat om vad man kan göra ute på balkongen, pappa nappade på den idéen så får se när det blir, är ju inte ett jätteprojekt men vill väl bli klar med köket först hoppas jag =)  Nu ska jag snart gå och sova för imorgon ska jag ha den nya ikeakatalogen och få en massa nya idéer =)


Kommentarer
emil

vem var det som vann på bowlingen ?

2008-08-14 @ 00:36:07
Jessica

Vi lät dig vinna eftersom det var de vänsterhäntasdag..! Så vi ville vara snäll för engångsskull..

2008-08-14 @ 00:39:17
Chefen

Emil vet du att de flesta bögar är vänsterhänta?

2008-08-14 @ 16:34:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0